Czy złapałeś się na tym, że w domu brakowało niezbędnych produktów a myśl o kolejkach oraz ograniczeniach pandemicznych sprawia, że nie masz ochoty wychodzić do sklepu? Albo zwyczajnie brakuje ci na to czasu?
Jak to działa?
Po wejściu na naszą stronę internetową chrzanow.centrummiasta.pl: (lub bezpośrednio tutaj)
1.Kliknij w zakładkę “zakupy”,
2. Wyszukaj potrzebnych artykułów i dodaj je do swojego koszyka,
3. Przejdź do płatności,
4. Po uregulowaniu płatności pozostało Ci tylko wyczekiwanie na naszego dostawcę.
Do każdego zamówienia meilem otrzymasz potwierdzenie wpłaty i na życzenie fakturę.
UWAGA!
*SUGEROWANY PRODUKT ZE SKLEPU KAUFLAND*
Dodatkowo klient może zasugerować coś z asortymentu sklepu Kaufland i nie tylko (rozpatrzymy każdą propozycje) czego nie ma na naszej stronie.
np. mały, tani olej lub płyn do spryskiwaczy zimowy.
W tym przypadku klient dokładnie opisuje produkty jakie chce dostać z asortymentu Kaufland. Wysyłając do nas wiadomość email na adres:
chrzanow@centrummiasta.pl
Kurier dzwoni do klienta będąc w sklepie lub jeśli klient nie życzy sobie kontaktu to wybiera na własną rękę produkt zgodny z opisem klienta. W jednym i drugim przypadku jakieś 5 minut przed końcem zakupów kurier informuję klienta, że jest w sklepie i zaraz nastąpi płatność za pomocą KODU BLIK na sklepowym terminalu. Po skasowaniu wszystkich produktów, będąc już przy kasie w sklepie klient na sygnał kuriera podaje kod BLIK z jego aplikacji konta bankowego. Kurier wprowadza go do sklepowego terminala, a klient zdalnie na aplikacji potwierdza.
Kontakt ze strony kuriera nastąpi z numeru 889 03 44 88
*W przypadku braku dostępności danych produktów zastrzegamy sobie prawo do rezygnacji z poszukiwań danego produktu
** WAŻNE klient może zasugerować swój produkt, ale do momentu akceptacji przez naszego kuriera (około 12:00 w dniu dostawy) nie ma pewności, że zajmiemy się tym. To kurier decyduję czy podejmie się znalezienia tego
*** Za sugerowany produkt klient nie płaci z góry po złożeniu zamówienia jak w przypadku produktów ze strony. Płatność następuje dopiero po zaakceptowaniu usługi przez kuriera na sklepowym terminalu.
Jakie sklepy obsługujemy?
Obecnie świadczymy usługi z dostarczaniem produktów, ze sklepu Kaufland Chrzanów, jednak w przyszłości planujemy rozszerzyć ofertę naszych dostaw o inne sklepy.
Zachęcamy sklepy i restauracje o zgłaszanie swojego asortymentu do naszego sklepu, a by nasz kurier mógł obsługiwać również Twój sklep!
Płatności
- Płatność należy dokonać z góry, przed wykonaniem zakupów przez kuriera za pomocą płatności PayPal zaraz po złożeniu zamówienia
Prośby o faktury VAT będą rozpatrzone TYLKO jeśli będą złożone przed godziną 12:00 w dniu dostawy. Faktury wystawiamy na usługi transportowe i zrobienie zakupów.
PROŚBY O WYSTAWIENIE FAKTURY VAT PROSIMY ZAMIESZCZAĆ W UWAGACH DO DANEGO ZAMÓWIENIA, UWZGLĘDNIAJĄC NIP KLIENTA.
Szczegóły dostawy
- Zamówienia na dany dzień można złożyć od godziny 17:00 dnia poprzedniego do 12:00 dnia dostawy. Nie pracujemy w niedziele i święta!
- Dostawa odbędzie się w godzinach 13:00 – 17:00*
*zastrzegamy sobie możliwość do opóźnienia dostawy w przypadku dużej ilości zamówień, po ówczesnym poinformowaniu klienta.
Koszt usługi
Transport + zrobienie zakupów:
-CHRZANÓW 14 ZŁ.
-POWIAT CHRZANOWSKI I JAWORZNO 19 ZŁ
W razie pytań czy trudności w złożeniu zamówienia – dzwoń na numer podany na stronie- chętnie pomożemy